HAPPY TIME!!!

FIRSTLY, congratulation to my best friend...since tingkatan 5 aku ngan dia berkawan...saat paling aku kenang masa sekolah menengah sebab aku da dua org kawan lelaki yang paling rapat..ezi & mamu...both of them aku dh anggap mcm abg..coz i don`t have brother...hari nie aku dapat taw mamu dh mula kehidupan yang baru..before this, ezi dh mula kehidupan baru dan di kurniakan seorang cahaya mata yang comel...sampai sekarang ezi masih ambik berat tentang aku walaupun dia sudah ada kehiduapan sendiri..he`s true friend i have..and also aku appreciate sangat mamu share status terbaru dia dengan aku..ingt jugak kawan2..both of them its important person in my life..i hope hubungan persahabatan kami berpanjangan hingga ke akhir hayat because..keikhlasan kami berkawan..honestly, mereka antara org yang aku sayang...so, i`m very happy today even hari nie sangat2 memenatkan kerana travel sana sini...

Comments

Popular posts from this blog

PERPISAHAN...I HATE DAT...

MEMORY...

JANGAN PANDANG BELAKANG.....HIHIHIHI