PERPISAHAN...I HATE DAT...

akhirnya habislah sudah kehidupan aku selama 3 tahun di UTHM...
hurmm..banyak yg berlaku...susah,pahit,manis,masam,tawar suma da...
6/5 last paper aku ...puas hati je lbh tp result x taw lg...de aku kisah janji hbs...hahahah
mlm smalm dinner ngan PM azizan...mkn steambot tue...hbs melecur tangan ms grill...
hari nie plak dapat makan soto KAK YAN kat Pura Cendana...sedap gile..
sempat jumpa si sepet sblom dia balik..sedih..
then,cuya plak blah tinggalkan aku n wanie..sedih siot...huhuh
bnyak kenangan manis n pahit ms aku kat c nie...bnyak sgt kenangan aku rs, aku xkan lupa smpai bila2...kat c nie aku jumpa kawan2 baru yg sgt2 aku syg..si gigi besi,mickey mouse,"pakcik",:makcik",si sepet,duan,si botak,si ir...,si inche hajat,si pemalu,hahhaa(suma bukan nm sebenar)..hahha...kawan2 yg paling aku syg...aku harap aku akan jadi shabat mereka smpai bila2...love u olls...sayang nak tinggalkan UTHM yg cantik nie(br perasan u aku plng cantik n damai)...nie pn sedar slpas last paper smlam balik nek bas ronda2 satu u..amazing!!!...so,kawan2 jangan lupakan aku k...

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

MEMORY...

JANGAN PANDANG BELAKANG.....HIHIHIHI