Monday, October 11, 2010

sedih..
setiap kali nmpak dia on9 niat di hati nak tegur....tapi x kan aku yg nak kena tegur slalu...
aku dh penat lah mcm nie...susah sgt ke nak tegur....
tapi aku kena lupakan dia sbb aku x nak hampakan mr.x nie...dia sgt setia pada ku...
cuma cinta yg x dapat dipupuk...mr.i plak buat x tahu je...
terlalu ego mr.i....ego dia buat aku sakit hati,merana....bodohkah aku menyintai org seperti dia...
walau mcm mn aku akan cuba pupuk cinta kepada mr.x....aku x nak hampakan dia....
tapi wujudkan cinta atas dasar simpati....maaf mr.x...tolong bagi aku masa nak lupakan mr.i
mr.i ..walaupun layanan ko x seberapa aku tetap sygkan ko sepenuh hati aku....walaupun kita jarang berjumpa walaupn dekat,dan contact...ko tetap aku sayang....tapi apa yg ko rasa tentang aku?...macam sia2 aku sayangkan ko....nie ke nama cinta bodoh...kalu bleh aku x nak bercinta2 nie...sakit jiwa...tapi mr.i ko telah buat aku jatuh cinta kali ke2....tq....
akhirnya tetap kecewa dan sedih...aku x nak ini....mana kebahagian?