TeMaN....

hampir pukul 3 pagi..."pukul 3 pagi"..P.ramlee..hehe
aku terjaga dr tido,hurm..dah biasa tido lambat kan..nie lah jadinya...terjaga dr tido nie leh layan blog..sejak2 sibuk ngan PSM aku dh abaikan blog..akhirnya berakhir presentation PSM 2 aku dengan jayanya..aku ingt it will become worse but..meleset tanggapan aku..panel2 pn baik2..tq my panels..
tinggal thesis je lah nak compile..fuh!!!lega...tapi kegembiraan aku nie x bermakna kalu kawan2 aku x gembira..aku teringat kawan aku yg kat hospital..dh lama aku aku taw dia x sihat, tp smalam sudah jelas penyakit yg dihidapi...bukan aku saja yang risau malah kawan2 yng pun sama...inilah dinamakan "ketawa bersama menangis bersama". bila dh jadi mcm nie,lebh buatkan kita hargai kawan yg ada..so,hargailah rakan2 anda...jika ada salah silap maafkan..memaafkan orang bukanlah anda seorg yg kalah..plss...buangkan ego anda...for my best friend..moga2 cepat sembuh,n bertenaga seperti biasa..kami suma kat sini risaukan ko..n for the others pls pray for him...doakanlah kesejahteraan rakan2 anda selepas solat...amin...

Comments

Popular posts from this blog

PERPISAHAN...I HATE DAT...

MEMORY...

JANGAN PANDANG BELAKANG.....HIHIHIHI