buat baik di balas baik...hahah

almost 1 week, stay up smpay pagi.penat betul buat thesis..smalam budget nak hbskan technical apper but x smpt..kul 8 pg dah blurr..so tido jap...dr smalam x tido...bgn2 jer sedar azan zohor..mandi2,pergi kampus setelkan hal praktikal..nak p PHI faks kan resume...aduyai..sampai sana kul 3 ptg..relaks2 dl..lepak lah kat kerusi depan mesin faks..sorang2 masuk potong line aku..rileks2...sbb penat n blur2 bglah diorng guna dl...tp bl siap ajk geng kelas nie dh melampau..ni lh perangai gegurls..awat x ajak satu kg..dh nmpak aku tercongok kat depan..ko leh pijak kaki aku.nie x leh jadi..aku bg chance dh bnyak org..aku bgn je trus pergi faks..puas ht aku..ko x de mlt ke nak tanya..ucap terima kasih ka...sengal...balik dengan ht yg sebal...abah aku kol bg topup maxis rm30..yahoo!!!..ni lah gnjaran org yg sbar..ahhaha....then i share it with my brother...hehhe..TQ abah..

Comments

Popular posts from this blog

PERPISAHAN...I HATE DAT...

MEMORY...

JANGAN PANDANG BELAKANG.....HIHIHIHI